Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 29 May 2017

Juadah Berbuka Ramadhan ke-3

Sedar tak sedar dah 3 hari kite berpuasa.. Bagi golongan bekerja macam aku ni..bile balik semestinya memikirkan apa nak masak..
Encik husband mintak masakkan makanan diet die..ayam masak merah cam biasa tu..aku cam biasa la penat pon masak jugak (tak boleh merungut..nanti pahala ape pon tak dpt kan..)
bile fikir2 balik..cincai2 dah la..


Ini je yang aku dapat sumbangkan..sayur kobis panjang goreng..ayam masak merah tanpa minyak..dan ikan sardin rebus goreng berlado..klik resepi DISINI
Bile dah siap semua..tetibe dapat Whatsapp My Husband..dia xdapat berbuka sam..sbb hujan lebat kat KL..akhirnye..sensorang la jugak..
Aku berharap sangat harini dapat berbuka together berdua ngan Encik Husband..Insyallah..






No comments:

Post a Comment