Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Thursday 30 May 2013

Mr. Putrajaya 2013

Pada 24 April yang lalu berlangsungnya pertandingan bina badan Mr. Putrajaya yang telah diadakan bertempat di Podium A, Menara Kementerian Belia Dan Sukan, Putrajaya..En. Syg aku de masuk jugak..aku tak tau la kategori pe..Aku just ikut die je..Tapi syok jugakla..Sekurang-kurangnye xde la boring aku duk umah..hehe..


Klaka 3 sahabat ni..sampai comot camni skali..


Control "six path.."




Bersama pihak lawan..eceh..


Haa..ni abg2 hensom ni urusetia majlis ni..



 En. Syg dh mule tunjuk aksi die dh...


 Pose maut..I Like..


Bersama Mr. Universe Abg Sazali..slame mengenali die seorg yang xsombong, sporting n xlokek dgn senyuman..(ewah kenal la sgt..hehe..)


Tahniah En. Syg aku ni..jgn putus asa..tingkat kan usaha sejauh boleh..capai cita-cita..


Nak jugak..sikit-sikit dah ler..hehe..
Walau ape sekalipun aku akan tetap menyokong kerjaya yang die pilih.. 
Tak pernah aku menghalang ape yang die minat tapi kadang-kadang tu ade la selisih faham..maklumla..kerjaya ape pon semua bermain dengan masa..kadangkala kita juga perlu berkorban tenaga mahupun kewangan demi sesuatu kerjaya..


No comments:

Post a Comment